اسلایدر

دیمتئو : سال ها به دنبال موسز بودم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو اذعان کرد که او از سال ها قبل به دنبال ویکتور موسز بوه و در نظر دارد که این بازیکن تاثیر بزرگی بر چلسی بگذارد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، چلسی در تابستان مهره های ارزشمند و گران بهایی از جمله ادن هازارد و اسکار را به خط هافبک خود اضافه کرد.

به نظر می رسد که جدا از این بازیکنان،دیمتئو از خرید 9 میلیون پوندیش یعنی ویکتور موسز شگفت زده شده است و می خواهد که از او در دیدار پیش رو مقابل ولورهمپتون استفاده کند.

دیمتئو که به نظر می رسد علاقه ی فراوانی به این مهاجم نیجریه ای دارد گفت : " او جوان است و هنوز در حال پیشرفت است،اما موسز بازیکن شگفت انگیزیست که من برای خرید او تلاش های فراوانی کردم.نه تنها در این سال،بلکه در سال های گذشته نیز او را می خواستم."

دیمتئو ادامه داد : "او بازیکنیست که من خیلی دوستش دارم و تاثیر بزرگی بر فصل ما خواهد گذاشت.او در نگه داشتن توپ قویست،توانایی دریبل زنی او بسیار خوب است و می تواند مدافعین حریف را پشت سر بگذارد،کاری که بسیاری قادر به انجام آن نیستند."

سرمربی 42 ساله ی چلسی که حساب ویژه ای روی ویکتور موسز باز کرده ادامه داد : " او بازیکن بسیار خوبیست و می تواند بدون این که مدافعان حریف متوجه شوند حرکتی را آغاز کند."


دیمتئو درباره ی بازی مقابل ولورهمپتون و بازیکنانی که قرار است در میدان بفرستد گفت : " مطمئنم که یک الی دو بازیکن هستند که فرصت حضور در میدان را نداشته اند،آن ها سه شنبه به میدان خواهند رفت.ما ترکیب مخلوطی خواهیم داشت.اینجا چند بازیکن حضور دارند که یک یا دوبار بیشتر بازی نکرده اند و سزاوار این هستند که به آن ها شانس بازی کردن بدهیم،همچنین در ترکیب چند تن از بازیکنان ارشدمان را نیز خواهیم دید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:دیمتئو : سال ها به دنبال موسز بودم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری